poniedziałek, 16 maja 2016

KOŃSKA MAŚĆ NA WŁOSY?! 

 



 Już słyszę w głowie zdumienie i śmiech mojej mamy, gdy dowiedziała się o moim "kolejnym wspaniałym pomyśle".
Jestem osobą, która lubi eksperymentować. Pomysł, aby to właśnie Końską Maścią wzmocnić moje włosy zaczerpnęłam z innego bloga, gdzie dziewczyna opisywała swoje doświadczenia.
Jak dla mnie jest to cudowny sposób na wysyp baby hair i wzmocnienie włosów, które mamy już na głowie. 



KOŃSKA MAŚĆ  znana jest głównie jako balsam na ból stawów, mięśni i kręgosłupa. W moje ręce dostała się Rozgrzewająca Szwajcarska Końska Maść wyprodukowana z 25 ekstraktów ziołowych i roślinnych. Za 300 ml zapłaciłam 15 zł.






SKŁAD :  Aqua, Glycerin, Symphytum Officinale Root Extract, Aesculus, Hippocastanum Seed Extract, Alcohol denat., Carbomer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Abies Alba Leaf Oil, Camphor, Polysorbate 80, Imidazolidinyl Urea, Mentha Piperita Oil, Juniperus Communis Fruit Oil, Sodium Hydroxide, Thymus Vulgaris Oil, Arnica Montana Flower Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Scutellaria Baicalensis Extract, Echinacea Purpurea Extract, Agrimonia Eupatoria Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Pinus Pumila Twig Leaf Oil, Polygonum Bistorta Root Extract, Citrus Limon Fruit Oil, Citrus Grandis Peel Oil, Pinus Mugo Twig Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Calluna Vulgaris Extract, Cl 16185, Ribes Nigrum Fruit Extract, Peg-12 Dimethicone, Chamomilla Recutita Flower Extract, Limonene, Linalool, Capsicum Frutescens Fruit Extract, Cinnamomum Zeylancium Bark Oil

Do produkcji maści wykorzystano rośliny takie jak: Kasztanowiec Zwyczajny, Żywokost Lekarski, Jałowiec Pospolity, Arnika Górska, Rozmaryn Lekarski, Kamfora, Mięta Pieprzowa, Sosna, Miłorząb Japoński, Tarczyca Bajkalska, Rdest Wężownik, Jeżówka Purpurowa, Rzepik Pospolity, Nagietek Lekarski, Tymianek, Jodła Pospolita, ekstrakt z cytryny, ekstrakt z grejpfrutu, Sosna Górska - kosówka właściwa, Lawenda Lekarska, Wrzos Zwyczajny, Porzeczka Czarna, Rumianek Pospolity, Ekstrakt z papryki chilli, Cynamonowiec Cejloński. 




JAK STOSOWAĆ? 


 Ja stosuję ją 2-3 razy w miesiącu i jak dla mnie efekty są zadowalające. Nakładam ją na skórę głowy (skalp) 2-3 godziny przed myciem włosów, czasem zdarza mi się nałożyć ją na cały dzień, jednak to nie ma znaczenia na działanie. Najlepszy efekt uzyskujemy podczas działania maści, czyli wtedy, kiedy "grzeje". Aby polepszyć efekt, można głowę owinąć ręcznikiem.
Wiele dziewczyn obawia się stosować końską maść, lecz ja wam mówię, że bez obaw :) Działania maści i wydzielanego przez nią ciepła prawie nie czuć, a zapach możemy łatwo usunąć myjąc włosy.

WAŻNE! Przed zaczęciem kuracji przeprowadź próbę uczuleniową, gdyż zawarte w maści składniki mogą uczulać. 



EFEKTY

 Po 2 miesiącach stosowania, czyli po 6 nałożeniach maści na skórę głowy zauważyłam wysyp baby hair, a włosy zaczęły rosnąć szybciej. To chyba główne zalety tej niekonwencjonalnej metody :)

1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł, pierwszy raz się z nim spotykam. Powodzenia z blogowaniem i zapraszam do mnie. http://karty-pamietnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń