środa, 1 lutego 2017

  AKCJA REAKTYWACJA!

 

 Hej hej! Chciałabym was przeprosić za dość długą przerwę (ponad pół roku ! ) w dodawaniu postów. Nie miejcie mi tego za złe, już się tłumaczę. Tłumaczenie cienkie, nie do przyjęcia, ale spróbuję! Były wakacje, byłam leniwa. Po wakacjach ciężko było się za cokolwiek zabrać... ehhh... Ktoś może zna lek na lenia? ;> 

 Żeby się zrekompensować chociaż w małym stopniu, ten post poświęcę na przedstawienie wam zmian i pomysłów, które chcę wprowadzić u siebie i mam nadzieję, że będziecie mnie pilnować! ;)

1. Po pierwsze  chciałabym   w końcu zacznę ćwiczyć!  💃💪


 2. Myślałam nad rozkręceniem biznesu hybrydowego, a co za tym idzie na blogu pojawią się recenzje lakierów i raz czasu moje wypociny, które być może będą dla was inspiracją. 💅

3. W końcu pójdę do pracy! Już przeszło 3 lata jak mogę legalnie pracować, a nic nie zrobiłam w tym kierunku. DOŚĆ! Trzeba być trochę niezależnym, prawda? 💼👷

4. Raz w tygodniu będzie post "z dupy" (😂) w którym będę wam zamieszczała dawkę humoru (jeszcze nie wiem w jakiej formie, może śmieszne wydarzenia z calego tygodnia, filmiki, które przyprawiły mnie o łzy ze śmiechu... zobaczymy, wypracujemy, piszcie jak macie pomysły)

5. Ten punkt wiąże się z punktem 1, jak jedynka nie wypali, piątka też nie. Pokażę wam efekty moich ćwiczeń (aktualizacja co miesiąc). Od razu uprzedzam, że diety nie zamierzam wprowadzać, więc będzie to też eksperyment, czy samymi ćwiczeniami da się coś zdziałać 🍺🍧🍨🍩

6. Stylizacje, inspiracje, motywacje - to też będziecie ode mnie dostawać w większej dawce! ♛♛♛

7. Mniej gadania, więcej zdjęć - dużo tekstu = nuda, zdjęcia każdy chętniej oglądnie, prawda?
📷


8. Założę instagrama - kiedyś trzeba ;) (edit - instagram już jest!) Kafurka_official 💜


To chyba tyle z ważniejszych spraw. Postaram się to jakoś ujednolicić. Np. w poniedziałki recenzje kosmetyków, w środy stylizacje, inspiracje, motywacje, a na "piątek weekendu początek" - post śmiechowy 😅


Życzcie mi powodzenia (ojjj przyda się ) 🙏💪😚

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz